Nie stačí ak si v MOJE ADRESY vyplníte jeden kontakt (napr. administračnú adresu) a cez ikonu kopírovania kontakt skopírujete (do fakturačej a poštovej adresy).

V MOJE ADRESY sú:
Administračné adresy – Údaj držiteľa, aký má byť pri doméne zapísaný a zobrazovaný v whois.
Na túto emailovú adresu su posielané prístupy k hostingu a upozornenia na expiráciu domény
Fakturačné adresy – Údaj na koho má byť vystavená faktúra za doménu a webhosting.
Na tento email je zasielaná faktúra.
Poštové adresy – Adresa, na ktorú majú byť zasielané poštové zásielky (napr. papierová faktúra).

Hosting si môžete zmeniť pri prihlásení do moj.nic.sk v MOJE DOMÉNY cez editáciu domény v záložke VŠEOBECNĚ.
Pri zmene variantu na vyšší hosting, obdržíte emailom faktúru s rozdielovým doplatkom.

Fakturačné údaje na vystavenej faktúre neprepisujeme.
Faktúru vystavuje automat na základe uhradenej predfaktúry.
Ak nie sú údaje na predfaktúre správne, je potrebné ich zmeniť skôr, ako uhradíte predfaktúru.

Na zmenu údajov je potrebné sa prihlásiť na moj.nic.sk
Ak si nepamätáte meno a heslo, tak použite voľbu zabudnutého hesla.

Zmenu fakturačných údajov vo vašom profile vykonáte v menu Môj účet – Profil – klik na tlačítko „Zmeniť odberateľa“ – vyplnenie nových údajov.
Zmena sa nevykoná automaticky a musí ju niekto na našej strane schváliť, preto to môže trvať do 3 pracovných dní.

Ak ste už obdržali faktúru na nesprávne údaje, je ešte potrebné po zmene údajov v profile požiadať o prepis vystavenej a neuhradenej predfaktúry cez tlačítko „Požiadavka“ vľavo dolu.
V požiadavke uvediete číslo predmetnej predfaktúry.

Ak sa zaregistrujete v osobnom profile, získate prehľad o platnosti vašich domén, môžete meniť a upravovať vaše adresy, priraďovať nové domény a mnoho ďalšieho.

Zaregistrovať sa môžete na tejto stránke v hornom pravom rohu, alebo priamo na moj.nic.sk .

Load More

Nenašli ste, čo ste hľadali?